גישור עסקי

סוגי הסכסוכים שמגיעים לגישור עסקי מגוונים וכוללים: סכסוכים בין שותפים; בין צדדים לעסקאות;  בין צדדים לחוזה ובין צדדים למשא ומתן; בין ספק ללקוח; סכסוכים חוזיים שונים; סכסוכים בין מנהלים, בעלי מניות ושליטה בפירמה, בין מנהלים לעובדים ובין מחלקות בתוך הארגון ועוד ועוד…

כל הסכסוכים האלו יכולים להתנהל במשך שנים בבתי המשפט באופן שפוגע בליבת העשיה של האנשים והארגונים.

אפשרות אחרת שתעלה לכם הרבה פחות כסף ותהיה מהירה הרבה יותר היא הגישור העסקי שיש לו פוטנציאל טוב יותר לסיים את הסכסוך באופן יעיל תוך שמירה על האינטרסים של כל הצדדים.

לגישור העסקי יתרונות רבים על פני ניהול תיק בבית המשפט:

הגישור מהיר, זול ויעיל יותר.

בגישור השליטה בידיים שלכם ולא בידיים של שופט או בורר שלא מכיר אתכם. בסיומו של תהליך גישור, הצדדים יוצאים עם תוצאה שמקובלת עליהם והם הסכימו עליה, בעוד שבבית המשפט התוצאה נכפית על הצדדים.

בגישור האווירה נינוחה, רגועה ופחות פורמאלית באופן שמסייע לצדדים לתקשר ביניהם בצורה טובה ובכך להגדיל את סל הפתרונות האפשריים. במקרים רבים, הגישור גם מאפשר שיקום של מערכת יחסים עסקית ואישית שנראה היה שאפסו הסיכויים לשקמה תוך יצירת שיתוף פעולה פורה.

הגישור מאופיין ביצירתיות וגמישות בפתרונות שהם מעבר לסעדים הספציפיים שהצדדים ביקשו מבית המשפט בהליך המשפטי.

סודיות וחסיון–  החוק אוסר על שימוש במידע שנמסר במהלך הגישור, מחוץ לחדר הגישור. כך למגשר אסור להעיד בבית המשפט בקשר לדברים שהתרחשו בגישור.

המטרה העיקרית שלי כאשר אני מנהל תהליך של גישור עסקי היא לעזור לאנשים וארגונים לפתור סכסוך שהוא בעיקרו מסחרי / חוזי, על מנת לאפשר לעסק של הצדדים להמשיך לפעול ביעילות במהלך ניהול תהליך הגישור ולחזור במהירות לפעילות העסקית שלהם – ללב של העסק שלהם.

ניתן לקיים תהליך גישור מקוון או לשלב בין פגישות ON LIFE לבין פגישות ON LINE  (באמצעות אפליקציית Zoom).

המפתח הראשון להצלחת הגישור: הכנה - הכנה - הכנה ועוד הכנה... איך מתכוננים?

אתם מוזמנים לקרוא כאן: איך לאזן בין אסרטיביות לבין אמפתיה במשא ומתן?

וגם לענות בכתב על שלושת השאלות הבאות:

  • מה יחשב עבורך הצלחה של תהליך הגישור?
  • מה ייחשב עבורך הצלחה מסחררת של תהליך הגישור?
  • מה יחשב עבורך כישלון של תהליך הגישור?
  • ושאלת "בונוס" חשובה: אילו שאלות חשוב לך לשאול את המגשר?