חייתם חיים משתופים ונפרדתם, אבל אתם לא יודעים איך לסדר את הפרידה?

בתהליך גישור מהיר וממוקד אעזור לכם לסדר את הפרידה

חלק מהזוגות שמחליטים להיפרד, ייפרדו ויתגרשו רק לאחר שיחתמו על הסכם. חלק אחר: מחליטים להיפרד – נפרדים – אבל לא מסדרים את כל הנושאים בהסכם שבית המשפט נותן לו תוקף של פסק דין.

אתם לא היחידים שזה מפחיד אותם לפתוח את הפצעים

דיברתי בתקופה האחרונה עם גברים ונשים שלא הסדירו את הפרידה בהסכם וגיליתי שחלק מהם חיים ב"שקט תעשייתי" כזה חודשים ארוכים ואפילו שנים. זה קורה כתוצאה מכל מיני סיבות אובייקטיביות ונכונות או שהיו נכונות לזמן הפרידה.

רוב אלו שדיברתי איתם שיתפו אותי שחשוב להם להסדיר את כל הנושאים בהסכם, שהם אפילו מבינים שזה נכון עבורם ושההסכם ייתן להם מסגרת להתנהל על פיה כשיש מחלוקות. אבל מצד שני, הם נמצאים בפחד מלפתוח פצעים ישנים או בפחד מלהיכנס לתהליך שיאלץ אותם לדבר באמת עם בן או בת הזוג לשעבר או שהם נמצאים בפחד ש"השקט התעשייתי" שהם נמצאים בו יופר ועוד ועוד פחדים אמתיים ומובנים.

למה בגישור? 

אני מאמין גדול בגישור, הייתי שם באופן אישי וראיתי בשנים האחרונות זוגות שתהליך הגישור עשה להם טוב: ההסכם יצר להם וודאות, בהירות וביטחון. נכון- הטוב הזה לא קורה מיד.

בתהליך הגישור שאני מוביל אתכם חשוב לי מאוד לתת לכם מספר כלים מעשיים להמשיך לנהל תקשורת, גם אחרי שנפרדתם. זה כולל גם איך לנהל שיחות קשות ומורכבות (רמז: כשזה אפשרי אז לא בוואטס-אפ).

למה זה חשוב?

רק אתם יודעים באמת אם זה חשוב לכם. אני יודע שלפרק משפחה זה קשה מאוד, אבל לבנות פרידה זה עוד יותר קשה וסופר חשוב. זה סופר חשוב, כי לפרידה בתהליך גישור יש פוטנציאל טוב לייצר שיתוף פעולה בתהליך עצמו ולאחריו.

והכי חשוב: מחקרים מראים ששיתוף פעולה בין הורים גרושים וקיום קשר רציף וחופשי של הילדים עם כל אחד מההורים, מובילים להסתגלות טובה יותר של הילדים לפרידה של ההורים ולחיים בשני בתים.

גלעד, מה אתה מציע? 

אני מציע לכם פגישת גישור ראשונה שתמשך כשעה ורבע במחיר מיוחד.

זו פגישת היכרות שבמהלכה אסביר לכם על תהליך הגישור בכלל ועל הגישור אצלי בפרט (סוגי הפגישות בתהליך, הכללים ועוד). בפגישה הזו, כל אחד מכם יוכל לתאר את הסיפור מנקודת המבט שלו.ה, לשתף איפה הוא.היא נמצא.ת בהחלטה להיפרד, מה חשוב לו.ה וכל דבר אחד שחשוב לכל אחד מכם לשתף.

אחרי הפגישה תוכלו להחליט אם אתם רוצים לקחת את השליטה לידיים שלכם ולהתחיל תהליך גישור שהמטרה שלו היא לייצר לכם וודאות, ביטחון ובהירות לגבי העתיד שלכם.

אתם רוצים להבין יותר למה הסכם חשוב?

אתם מוזמנים להקשיב לפרק 6 בפודקאסט "הורות בשני בתים" שבו דיברנו על החשיבות של הסכם במיוחד בכל מה שקשור לזמני השהות של הילדים בכל אחד מהבתים.

מוזמנות ומוזמנים להשאיר פרטים בדף צור קשר ואחזור אליכם.