ליווי וייצוג במשא ומתן

שירות ממוקד ומהיר שבמסגרתו ניקח את היוזמה, ננהיג את הסכסוך בהתאם למטרות שלך וניתן הזדמנות לפתרון הסכסוך במהירות בלא צורך בהליך משפטי. את כל זה נעשה באמצעות משא ומתן ממוקד מטרה: לסיים את הסכסוך במהירות ובמקסימום תוצאות ללא הליך משפטי.

אין לך מה להפסיד! מקסימום זה יצליח ותשלם פחות מחירים: הסכסוך יסתיים במהירות בפחות כסף וזה יאפשר לך לחזור במהירות להתמקד במה שחשוב לך. ואם לא, אז תמיד ניתן לפנות להליך משפטי.

נתתי לשירות הזה את השם מנהיגים את הסכסוך משום שרבים מהלקוחות שליוותי בתהליך הזה, סיפרו לי שהם קיבלו כלים להנהיג את הסכסוך הבא שלהם לבד תוך שימוש באותם כלים.

מנהיגים את הסכסוך משלב בין הניסיון המסחרי העשיר שלי בעריכת דין וייצוג לקוחות מגוונים בבתי משפט במשך 10 שנים, לבין יכולות הגישור והמשא ומתן שלי, והכל במטרה לחסוך לך זמן, כסף וכאב ראש.

איך יצרתי את "מנהיגים את הסכסוך"?

לפני כ- 20 שנה בלימודים שלי במרכז הבינתחומי בקורס על ניהול משא ומתן, אחד המרצים טען בתוקף שהגישה הנכונה והיחידה שעובדת בניהול משא ומתן, היא "ניהול משא ומתן תחרותי". כלומר- צד אחד בהכרח מנצח או מרוויח יותר והשני בהכרח מפסיד או מרוויח פחות.

כעורך דין נתקלתי בהרבה סכסוכים שנוהלו בתפיסה התחרותית, למרות שהיה ברור שכל הצדדים מפסידים ומשלמים מחירים כבדים מעצם המשך הסכסוך. הבעיה הייתה שכולם ניהלו את הסכסוך ואף אחד לא הנהיג אותו.

אני נתקל בלא מעט מקרים שבהם לקוח פוטנציאלי מתקשר אלי לברר פרטים לגבי גישור, ואומר לי: "אני חושש שהצד השני יפרש את הפנייה שלי למגשר כחולשה".

בזמן האחרון, גם בעקבות משבר הקורונה, פנו אלי לקוחות בבקשה שאטפל עבורם כעו"ד בסכסוך משפטי שהם נמצאים בו, והם הדגישו את המטרה שלהם: "האינטרס שלי זה לסיים את זה הכי מהר שאפשר, אני לא רוצה לנהל את זה בבית המשפט".

זה הביא אותי למסקנה, שהרבה אנשים מנסים לנהל את הסכסוך שהם נמצאים בו ומרוב בלבול ומצוקה הם נגררים לניהול סכסוך ארוך שעולה להם הרבה כסף, זמן וכאב ראש.

אם אתם רוצים לקבל כלים שיחסכו לכם הרבה זמן, כסף וכאב ראש ובעיקר ילמדו אתכם להנהיג סכסוכים בצורה מקדמת – אתם מוזמנים לפנות אלי.