הרצאות וסדנאות לארגונים

 

כילד, הרגשתי שלא באמת מקשיבים לי. חשבתי אז שמה שישנה את ההרגשה הזו, זה לצעוק בכל דרך אפשרית. האמנתי שזה מה שיגרום לסביבה שלי להקשיב לי ולראות אותי – וגם חשבתי שזה מצליח לי.
ואז גיליתי שההצלחה הזו לא אמיתית ומה שקורה זה בדיוק ההפך – זה רק גרם לי לצעוק יותר, ולאחרים להקשיב לי פחות.
כולנו נקלעים לסכסוכים בחיינו – בעבודה, בעסק, בחיים האישיים ובחיי היום יום. ניתן ללמוד דרך כלים מעולם הגישור והתקשורת המקרבת כיצד להנהיג את הקונפליקטים בחיינו האישיים והעסקיים בצורה אפקטיבית ומקדמת יותר.
המטרה שלי היא שכל אחד יצא מהמפגש איתי עם כלי אחד או שניים שיעזרו לו להנהיג בצורה טובה יותר את מערכות היחסים החשובות ביותר שיש לו ולשפר את התקשורת בכל מערכת יחסים כזו.

ניתן להזמין:

  • כהרצאה ממוקדת וחווייתית שמטרתה ללמוד כלים מעולם הגישור ותקשורת מקרבת (כשעה וחצי).
  • כסדנה מעשית של מפגש אחד במהלכו נרחיב ונתרגל באחד הנושאים (כ-3 שעות).
  • כסדנה מורחבת שכוללת 4 מפגשים מרתקים שבהם נחשוף ידע וכלים תוך התנסות מעולם הגישור ושיתוף פעולה במטרה לחזק את השותפויות וממשקי העבודה של כל אחד מהמשתתפים (כל מפגש כשעה וחצי).
  • מועבר On-line או On-life.

על מה נדבר?

  • איך לזהות בקונפליקט את אזורי התועלת המשותפים?
  • איך לעבור מתפיסת חסר לתפיסת שפע?
  • איך להנהיג קונפליקט ל- Win-Win?
  • למה כדאי להסתכל על קונפליקט מהמרפסת?
  • מה זה סף הרעש ואיך אפשר להוריד אותו?

  • איך להימנע כמה שיותר משיפוטיות?
  • איך זה שהמילים עושות את ההבדל?
  • איך לבנות תקשורת חיובית בכל שיחה?
  • איך לנהל בהצלחה שיחות קשות ורגישות?
  • איך לבחור את ערוץ התקשורת הנכון בכל זמן?

  • איך להצליח להגיד 'לא' ולהישאר בחיים?
  • איך להגיד 'לא' בצורה חיובית ומקדמת?
  • איך לקבל 'לא'?
  • למה כדאי לשאול למה?
  • איך לבקש בקשות ברורות?

  • איך להקשיב הקשבה אמפתית?
  • איך להקשיב עד לסוף המילים?
  • למה לא להסכים באופן מועיל – מקדם אותנו?
  • למה כדאי לפתוח את הראש לאפשרות שאנחנו טועים?
  • איך למצוא במו"מ את האיזון היעיל בין אמפתיה לבין אסרטיביות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם




    לקוחות מספרים